nedjelja, 3. ožujka 2013.

Veljača shopping part 1.

Evo tako, svašta nešto sitno sam si nakupovala ovaj mjesec. Ne samo i sebi već i drugima za rođendane i ostale prilike. Evo,napravila sam 2 part-a. Jedan je ono za mene a drugi je za prijateljice shopping :)


Prva stvar koja mi je trebala je bio definitivno odstranjivač za nokte. Ovaj je bio u DM za nekih 12 kuna ako se ne varam,da vam krivo ne velim,znam da nije bio nešto skupi. U njemu nema acetona jer sam negdje pročitala da je to loše za nokte,tako da sam onda išla da probam bez acetona odstranjivač. Nema nikakve razlike,miris je isti. Ovaj ima dodatak badema.

 Gledala sam i razne odstranjivače s uljima i jedan od Afrodite mi se sviđa,s dodatkom maslinovog ulja. Nije loši,ima ugodan miris i odstranjuje lak kao i svaki drugi. U Dm-i je nekih 18 kuna.

Ove gumice sam kupila za 8 kuna ,ima 40 komada nutra. Jest da je kineska kvaliteta ali nisu loše,da se lijepo rasteći. Idealno za ovogodišnje trendi pletenice.



 Sad but true ovo je moj prvi bazni lak. Nisam znala dali kupovati ili ne jer mi je u jednom trenutku izgledalo bzvz koristiti tako nešto. E,al kad sam dobila žutkaste nokte od bipa žutog laka,onda sam rekla bazni lak come here to me :D


Ove rinčice sam kupila totalno bzvz,tolko da ih imam,hahah.Izgledale su baš slatko. Sve tri su zajedno bile 10 kuna. Naravno da sam kupovala preko Ebaya.


Eeeee,ovo je za mene. Ovo sam nabasala u DM-u na sniženju za nekih 20 kuna,totalno jeftino. Moram reći da sam preeezadovoljna. Ja inače imam jako čudno lice i ne paše mi bilo koji proizvod,al ovo mi je super. Ima lagane granulice,stvarno nisu grube. Piše da je za problematičnu kožu,ali meni je super. Ja imam suhu prema normalnoj recimo. Još ju pokušavam svrstati,svako malo se ponaša kako joj paše. :D Meni odgovora,poslije stavim kremu i to je to. Lice ja jako nježno poslije umiranja svilenkasta. Ja sam bila pozitivno iznenađena.
Piše na pakiranju da je to 3 u 1. Znači,peeling,umivanje i maska. Maska i peeling piše da se najbolje koristiti 2-3 puta kroz tjedan,ne više. Za umivanje se može koristiti svaki dan.




Nema komentara:

Objavi komentar