nedjelja, 10. ožujka 2013.

Jabučno-čokoladna fantazija

Jabučno-čokoladna fantazija

Recept se izvorno nalazi na Coolinariki.
Kolač je lagani i nije sladak. :)



Sastojci
Tijesto:
 5 jaja
 2 dcl šećera
 2 dcl ulje
 4 dcl brašno
 3 dkg kakao
 1 prašak za pecivo
 1 vanilli šećer
 malo ruma ( ja ga volim,pa sam stavila malo više)

Krema:
 3 jabuke ( ja sam imam nekve srednje veličine)
 15 dkg šećera ( ja sam stavila 10,jer ne volim baš jako slatko)
 1 dcl vode ( ja sam stavila 1,5)
 3 žlice ruma (kod mene je bilo 5 :P )
 20 dkg margarina
 10 dkg čokolade

Glazura od čokolade:
 10 dkg čokolade ( meni je bilo premalo pa sam sstavila 20dkg)
 5 dkg margarina ( naravno da sam onda morala povećati i margarin na 10 dkg)
 2 žlice ulja (ulje nisam dodatno dodavala)
Ja sam koristila Varijantu 1. I koristila sam malo veću tepsiju ( 20x34 cm )

Tijesto:
Izmiješati cijela jaja sa šećerom i vanilin šećerom. Dodati ulje, kakao i brašno s praškom za pecivo. Uliti u tepsiju veličine 20x30cm. Peći na 180 stupnjeva 30 minuta. Ohlađeno tijesto prerezati na pola.


Krema:
Otkrila sam još jedan način spremanja kreme koji mi je jednostavniji. Ja preferiram ovaj drugi, ali vi možete po želji:
Varijanta I:
Narezane jabuke kuhati u 1 dcl vode sa šećerom i rumom. Pustiti da se ohladi i samljeti sa štapnim miserom ili u blenderu. 


Izmiješati margarin 


i dodati mu otopljenu čokoladu


i na kraju onda to izgleda ovako :D


U smjesu margarina i čokolade dodati izmiksane jabuke



  i izmrvljenu polovicu tijesta.

 

Gotovu kremu staviti na preostalu polovicu tijesta i preliti glazurom od čokolade.


I GOTOVA je moja čokoladna fantazija







Nema komentara:

Objavi komentar