nedjelja, 17. ožujka 2013.

L’Oréal Paris Préférence Wild Ombrés

 Znači,kao i svi i ja sam bila malo skeptična oko ovo prošlogodišnjeg hit look-a. Al eto,ja volim eksperimentirati i tako sam i ja kupila ovu boju ili set za kosu,kako već želite to zazvati. Pošto ja imam tamno smeđu prema crnoj kosi i još k tome ju bojam bila sam skeptična o boji koja bude ispala i dali bude uopće nešto se desilo.


Pošto imam tamnu boju kose koristila nam N1.

Nebudem ništa puno pričala o tome jer već ima puno tema i videa.Evo jedan koji je meni dobar,tj. to je baš njihov kako kako koristiti set

I krenula sam ja sa nanošenjem. Nije nekvi problem. Četkica je stvarno praktična. 
Krenete od vrhova pa prema vrhu kose do te visine koje želite. Nekima se nakon par minuta vidi već da kosa kreće sa posvjetljivanjem ali meni je nakon cca 15 minuta kolko mi je treba da to nanesem krenulo mijenjati boju. Piše da treba držati 20-45 minuta. Ja sam,ne računajući nanošenje držala 55 minuta.


I evo kako je ispalo.



Ne sviđa mi se to da je ispalo na kraju "narančasta" tj. nekva boja karamele,ja sam ipak ciljala na nešto svjetlije. Možda sam ipak trebala kupiti N2,makar piše da je to za blond do svijetlo smeđa kosa.

Dali vi imate kakva iskustva s tim proizvodom? :)

3 komentara:

  1. Mislim da bi ti sa svakom ispalo narančasto, jer jednostavno je naša smeđa kosa puna tog pigmenta i običnim bojama ju nije moguće posvijetliti da nema taj ton u sebi, jedno blajhom koji (ma što frizeri govorili) uništava kosu, ali i nakon njega zna ostati. Meni bi sad na to što si posvijetila bilo fora staviti neku otkvačenu boju, recimo tamnoljubičastu. Neki dan sam vidjela te lude boje u jednoj trgovinu u SC Prečko. Da ne radim posao koji radim i gdje ne mogu baš imat lude frizure, sigurno bi si kupila i obojala se tako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da,znadem.Ali sam se nadam da bude možda malo svjetlije. :D O da da,luda boja,zbog toga sam i radila ombre da bude ustvari obmre s bojom ali nikako da se odlučim ljubičasto ili plavo ili možda zeleno..joooj..Ja sam na sreću još student pa mogu isprobavati :D,moram se požuriti,vrijeme mi ide :D Kolko dođe boja,ja tu ne mogu naći nigde,jedino ako idem frizeru(šta mi je i namjera al mi onda ne gine 100 kuna) a preko Ebaya sam vidla da ima za 80 kuna ljubičasta,ali su mi nekoji tonovi malo prextremni. :D

      Izbriši