nedjelja, 3. ožujka 2013.

Veljača shopping part 2.

Evo tako, svašta nešto sitno sam si nakupovala ovaj mjesec. Ne samo i sebi već i drugima za rođendane i ostale prilike. Evo,napravila sam 2 part-a. Jedan je ono za mene a drugi je za prijateljice shopping :)

Part 1. shoppinga 

Ovo sam kupila prijateljici. To su folije za Iphonea. Cijena komada je 20 kuna. Lako je nalijepe i jako zgodno izgledaju.Kupila sam na Ebayu


   

Ovo je jedna maska koju sam kupovala za rođendan prijateljici. Cijene se ne sjećam,nekih 15 kuna,stvarno ne znam,evo da ne velim krivo. U Bipi sam kupila i baš mi je fora jer je PEEL-OFF,znači da se ne moram 5 sati umivati od toga,a i ima hranjive sastojke. Za normalu i mješovitu kožu je.

I ovo je bilo poklon, olovka za nokte. Piše za posvijetljivanje,tj. izbjeljivanje nokti. Bipa - 10 kuna


Ovo jedan zgodni nude lak sa laganom roskastom nijansom. Kupila sam ju u Kozmu za 14 kuna. Malo je rijetkasti,treba ga u 3 sloja nanijeti da dobi baš svoju boju.

I još jedna maska za iPhone. Cijena mu je 25 kuna. Kupljeno na Ebayu. To je 3D maska,silikonska.Meni je baš bila slatka i morala sam kupiti. Može ima uha nutra il van.

Nema komentara:

Objavi komentar