srijeda, 27. ožujka 2013.

Kreda za kosu

Na Ebay-u ju možete kupiti za 30+ kuna.Ima u radnim bojama i kombinacijama i količinama :)


Krede koje sam koristila su srednje plava (ona je na vrhovima i ne vidi se baš najbolje) i svijetlo tirkiznu :)


 Konačno su došle, pa da i ja isprobam te krede :D Nanošenje je jednostavno ali boje ima posvuda :p I da, vide se i na tamnijoj kosi! :D




Još jedan pokušaj farbanja sa kredama, mogla sam ja to i bolje ali nije bilo baš previše vremena :p Koristila sam ovu kredu na fotografiji, neznam nijansu jer sam se prekasno sjetila pogledati. I da, nije baš prikladno nositi bijelu odjeću jer ostavlja tragove.


2 komentara:

  1. stavlja li se na mokru ili suhu kosu? moze postupak?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možete na mokru..ja stavlja na suhu i namočim malo krede u vodu i onda preko kose prođem..ako želiš da duže ostane u kosu naspreja :)

      Izbriši