srijeda, 17. travnja 2013.

Novi lakovi

Danas je bila Kozmo srijeda i bili su lakovi na popusti i nisam mogla odoljeti. Išla sam u mali šoping :P. 
Essence:quick dry-topcoat,Essence:plava 32,Catrice: 280 London's Weather Forecase i Catrice: 810 ACid/DC

Evo tu sam ih isprobala..

Meni su super boje,ovu Catrice 810 si već jako dugo pikiram i jednostavno sam ju morala kupiti. Siva mi nikad nije lijepo izgledala u flašicama,al na noktimasam ju obožavala i sad sam joj dala šansu i stvarno mi je super. 
Nebi vjerovali,ali plavu nemam.Od svih nijansa nemam plavu. Imam tamno,svijetlo,pistacija..sve nijasne,ali plavu nisam imala i sad sam ju kupila.
I naravno topcoat od Essence. Jedan od mojih favorita.Imam ga stalno i meni je super.

Kako se vama čine boje? Da li ste već bili u shoppingu? :)

Nina 

2 komentara:

  1. These are such beautiful colours! i especially love the blue it's so vibrant :) We have just started following you blog and love it :) Maybe you would like to check us out and follow back if you like our blog as well? www.ourlondonwardrobe.com xxx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ty, :D that my old blog. I have a new one. I followed you back .. :) http://sweetsandbeautys.wordpress.com/

      Izbriši