subota, 23. veljače 2013.

Brzi kolačić

Evo,danas sam "ispekla" kolač. Trebalo mi je nešto slatko a nisam znala što a i da je brzo gotovo. Tako sam ja naišla na jedan recept s pudingom i keksima. Sad se trenutno hladi. Piše da se može ukrasiti s čim se hoće.evo sam sam izabrala šlag :)

Šta vam sve treba : 


1,5l mlijeka
30 dkg petit ili bilo kakvih keksa 
4 pudinga od čokolade 
100g čokolade za kuhanje 
2 vanilli šečera
8 dkg šećera

Postupak:
od 1,5L mlijeka odvojite 3dl da složite puding kako piše na vrećici a ostatak stavite kuhati.
U mijeko moje se kuha stavite šećer i vanilli šečer.

 U međuvremenu dok vam se mlijeko kuha zdrobite kekste u jednu posudu.
Zatim umutimo 3dl mlijeka + 4 pudinga
Kam nam se mlijeko počne lagano grijati stavimo puding i miješamo. Kada se puding zgusne stavimo čokoladu.
Smjesu od pudinga prelijemo po keksima. 
Dobro promiješamo da nam se sve dobro uklopi i onda stavimo u običnu tepsiju ili u neku s posebnim oblikom. Ostavite neka se dobro ohladi. Ako ga želite rezati unutra u kalupu onda ne morate ništa stavljati ispod,al ako ga želite vaditi van iz kalupa onda stavite alofoliju ili papir za pečenje.
Na kraju možete ukrasiti s čokoladom ili šlagom ili šta vam se god sviđa.

Evo ja sam svoj ukrasila sa šlag kremom s okusom vanilije (to sam prvi put sad kupila baš da probam kakvo je) i gore sam prosijala kakao i naribala čokoladu.

Evo moje finalne verzije.






Nema komentara:

Objavi komentar