subota, 23. veljače 2013.

Mojito manikura

Eto tako malo je meni bilo dosadno i gledam malo koktele i vidim ovaj super zgodni koktelić i ove boje i mislila sam si,koja dobra kombinacija i tako sam se odlučila napraviti manikuru. Nažalost nisam stigla staviti na sve nokte jer sam se žurila,učenje zove. 
Evo,nadam se da vam se sviđa. =D



Ako neko želi recept za kod kuće. Recept je za 2 osobe

Priprema -  10 min
1.  Priredite dvije čaše od 2 dl.
Limetu dobro oprati, osušiti prerezati napola
i iscijediti sok. Žlicom istrugati sve ostatke 
iz kore. Koru rezati u krug da se dobije 
tanka spiralna vrpca

2. U svaku čašu staviti žličicu i pol šećera
zaliti sokom od limete.
Na tanjuriću žlicom malo progniječiti metvicu
pa staviti u čaše, dodati led, zaliti rumom,
zatim tonikom. Čaše ukrasiti korom limete.

Sastojci

3 čajne žličice smeđeg šećera od šeć. trske
1 svježa limeta
1 dlbijelog ruma (Havana Club) ili drugi 2 dl tonika 
4 vrškasvježe metvice
4 žlice drobljenog leda


I moja manikura : 


Nema komentara:

Objavi komentar