nedjelja, 17. veljače 2013.

Noćne manikure

I tako je to bila jedna subota i cure i ja smo se malo zanjele pričajući i krenule mi lakirati nokte totalno bzvz. Isprbavale smo stampove lakove i sve šta ide uz to =D . Naravno i jedna mala pivica je bila s nama. Slike u prilogu naše "nezaboravne" večeri 

To je trebala biti jedna normalna večer i pretvorilo se u ladies night s lakovima :D 

 Janja Dora i Valentina pokušavaju napraviti "the power of light" da lak svijetli i da,naravno da je uspjelo 

Ja sam volim glupiranje kao i uvijek :D don't take it personal
  I ovo su malo "manikure" koje smo recimo,osmislile :D 
 Crni Essence crack lak i jedan peking nekvi za 10 kuna bijeli crack lak :D 
Ovo su stampove na noktima. Ako želite znati gdje ih naručiti i takve motive želite,javite se ja vam mogu preporučiti jednu super stranicu


LP,Nina <3

Nema komentara:

Objavi komentar