nedjelja, 17. veljače 2013.

Evo mali post sa zakašnjenjem o Valentinovu :)

Ja sam ga provela super i dobila jedan jako slatki i fini poklon. Moj dragi mi je ispekao jednu veliku ogromnu tortu samo za mene =D .To mu je bila prva tako da su mi vele čestitke i hvale. Ali on nebi bio on da nebi prigovarao da mu je moglo biti bolje.
A eto,stavit ću sliku,naravno,a i stavit ću sliku do moje Valentine's manikute, ako se to tako može nazvati.Malo sam eksperimentirala s srčekima i točkicama. To bu moja prva tako da sam totalno zadovoljna s njima.



Evo moja manikura. Ja bi više rekla da su ti možda ideje za cijelu ruku,ako meni je ovak bilo čisto simpatično. Ovaj palac,wanna be karirano je nakraju bilo crno srce i bijeli crack lak,kontra desnoj ruci.

I evo moje tortice moja je bilo supeeeer fina. Naravno da je bilo čokoladna =P
 Ruže su homemade isto kao i srca. Imaju ekstrakt jagode :)



Nema komentara:

Objavi komentar