četvrtak, 31. siječnja 2013.

The finale of moj tretman

Pozdrav cure,evo ja sam nakon 10 dana što sam koristila Eveline lak za brži rast noktiju primijetila da mi nokti nisu ništa posebno duži nego inače,ali su mi stvarno brže izrasli. Sad sam si uzela pauzu od par dana da si ih mogu nalakirati i onda idem napravim još jednom tretman taj do 10 dana pa budemo vidjeli :)

Slika nakon 10 dana + 5 dana jer nisam se odma slikano,to sam sad na brzinu sliknula :)



Slika noktiju prije nego sam počela s tretmanom  je na ovome linku :D,ako želite vidjeti prije i poslije rezultate.

Evo jedna mala manikura koju sam napravila pomoću svoje male spužvice ( izrezala sam jednostavno jedan mali komadić od obične spužve za prati suđe,mislim da vidite kolko ju maltretiram,haha )


Ja ovaj Magnetics ne koristim kako bi trebalo (znači s onim malim magnetičom koji se dobije ) nego ga jednostavno obožavam kombinirati s crnim -čitaj tamnim- lakom kao highlight na noktima.



Nema komentara:

Objavi komentar