četvrtak, 17. siječnja 2013.

Eveline lak za rast nokti ** DAY 1. **

Evo tako,krenula sam ja s tim lakom pred kojih mjesec dana,pa sam odustala jer nisam vidla neki napredak,ali dajem mu još jednu šansu pa budem krenula opet.
Znači,piše da se nanosi 5 dana,svaki dan jedan sloj i onda se nakon 5 dana skine dolje.I onda ako želimo možemo početi ispočetka.
I sad si ja malo razmišljam,ako to nanosimo 5 slojeva pa naravno da bude nam naraslo kad je lak čvrsti i nokat nebude puknuo :D


I eto tako,stavljam slike od danas,kako mi izgledaju nokti i budem stavila nakon 5 i nakon 10 dana :)

Slike su od lijeve i desne ruke. Neznam u čemu je štos,ali mi na desnoj brže rastu i manje pucaju :D i zato to izgleda kak izgleda. :/ Tu i tam koji gricnem,jer imam veliku manu,a to je papanje noktiju,a sad ova duljina mi je rekord,i jako sam ponosna na sebe ^_^

Desna ruka :






Lijeva ruka :

 


Mala napomena,ovo žutkasto što se vidi na noktima,za to je kriv Bipa žuti lak,totalno je ostavio svoj trag i n mogu se ga riješiti već 3 tjedna =/

2 komentara:

  1. Eveline lak za rast nokti..http://4.bp.blogspot.com/-YUMNzOS9lkI/UPg_DzIGqSI/AAAAAAAAAMo/HAWXl5M2_zk/s320/image_Dt6o1.jpg

    OdgovoriIzbriši