četvrtak, 17. siječnja 2013.

Još ruževa i sjajila :)

Evo,nastavak od jučerašnjeg posta. Ruževi,sjajila i olovke PART 2.
1. LUXE ruž

Ovoj ruž si je kupila moja mama,al uvijek mogu posuditi ja od nje ( znam da to nije higijenski i dobro,al ga obrišem prije :] ). Boja je totalno neutralna,tj. boje kože. 
Proizvod je iz AVON kolekcije LUXE. 


Boja je NUDE SLIP



2. Oriflame

Šta se tiče ovog branda,neznam,imam par proizvoda njihovih i za te novce ja sam zadovoljna. Cijena i nije nešto prevelika,gledajući na ove skupe marke,al neke stvari stvarno malo precjenjuju. Na tekstu je link za stranicu od Oriflame-a.

Sve nijanse su veoma lagane i imaju shimer u sebi. Meni je osobno najbolja nijansa 666 Sweet Orchid. Baš je lijepa roskasta nijansa.




3. PYRUS 

Pyrus je jedan noviji brand prirodne kozmetike i lijekova. Ja imam ova dva mala sjajila od 9ml i po meni su dosta pigmentirana za nešto to je prirodna proizodnja.





4. Bell olovka za usne

Za nju sam već napisala u prijašnjem postu. Onda je bilo riječ o nijansi 10,a sad je nijansa 9. Obožavam ju jer ima ljubičasti tom,sa crvenom i smeđom u kombinaciji



5. Avon Precision Glimmer

Bočica je jako malena al ovaj prah je užasno pigmentirani,možda se tako ne vidi na slici,ali je opasni. Treba paziti,kao i sa svim šljokičastim proizvodima,rasipava se i ima ga sve po sud kasnije :D 
Malo sjenilo u flašici,možda izgleda zgodno za dozirati,ali na početku ga je jednostavno previše i nemoguće ga je kontrolirati. Poslije već ide,lijepo se da povući crte u kutu oka.Nijansa White je biserno bijela.






Nema komentara:

Objavi komentar