srijeda, 16. siječnja 2013.

Povratak :)

Evo,nakon dugo vremena opet pišem post i stavljam recenzije. Nije me dugo bilo i totalno sam zapostavila ovo (ne da sam i nešto puno postova stavila :P ) . Više sam se osvrtala na FB. Imam malu stranicu Fantastic FIVE u koju možete zaviriti šta sam do sad "radila".

A sad,evo mene s par recenzije,tj. meni do sad omiljenih ruževa. Imam namjeru kupiti ljubičasti i crni (to su mi strastvene želje).


1.Oriflame sjajilo za usne

Miris je višnje. Konzistencija je jako gusta tako da je super za zimske dane i ispucale usnice.

Ovako izgleda dok je izvan tube. Jako je lagano i nije jako pigmentirano. Nema šimera tako da se može nositi i za dnevni mape-up.

2. Maybelline N.Y. Paris ruževi

Kupila sam ova dva jer se nisam mogla odlučiti za boju. Jako su pigmentirani. Nemaju šimera jer se meni baš ne sviđa na usnama,ja više volim mat.


 
Ovako izgledaju kad se nanesu. Truffle ima laganu nijansu čokolade. 

3.Olovka za usne by Bell

To je moja prva olovka za usne. Mama mi je predložila da si kupim. Recimo da sam jako zadovoljna. Može se bez problema nanjeti na usne i bez ruža.


Nanjeto je samo na dolju usnu. Nijansa je nekva smeđa crvenkasta.

 4. MAYBELLINE New York crveni ruž

 Meni dosad najbolji koji sam imala. Dobila sam na poklin. Super mat crvena. Odlični pigment. Jedino što je negativno je to da ne drži cijelu večer nego samo 2 sata. Doduše nikad nisam probala staviti ispod olovku ( velika greška,al nisam još onda imala).




Nema komentara:

Objavi komentar