ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

Essence i Bourjois

 Bourjois 123 Perfect Foundation
Ova bocica je trajala dosta dugo... Boja je bila odlicna, jako je lagan i prozracan; kad se nanosi, ko da se u neki poluprah pretvori... Meni je bio super!mozda je vise kao BB crema, nema full coverage, al 

ako nemate jako zeznutu kozu- trebao bi bit super!


Cure!
Ovo sam kupila u zurbi, kostalo je 20ak kuna.
Imala sam njihov zeleni concealer prije i nije mi bio dobar...Al ovo je 'wow'! 
Imam problema s podocnjacima i ovaj crveni dio mi ja zaista pomogao sakrit ih! I zelena i bez su super...Jako su kremaste, lako se nanose i razmazuju...
Ako trazite alternativu puderu, nesto za prekrit kriticne tocke, ili kao dodatak puderu- to je to! 
Essence Twilight Blush
Kaj da kazem, dugo sam se odlucivala dal kupit rumenilo uopce il ne. A onda mi je mama donjela ovo i ODUSEVLJENA sam!
Boje je sirovog mesa, jako pigmentirano, super se nanosi... I ja ga znam stavit kao ruz na sjajilo...
Definitivna preporuka!







<3 Janja <3

Nema komentara:

Objavi komentar