srijeda, 23. siječnja 2013.

Mali info kutak o meni

Ako niste znali,a vjerujem da većina nezna,imam par stranica na FB-u za shopping i prodaju.
Pa ako bude itko imao potrebu si nešto kupiti ili htio kupiti a nema mogućnosti internet bankarstva,ja sam Vam tu na usluzi :)

Ovo je moj second hand shop. Zasad nije prodano ništa.Ima jako puno nenošenih stvari i  tako kako i piše,samo dajete cijenu. second hand

Ovo je novija stranica. Tu su fine haljine i haljine za izlaske,vjenčanice još nisu stavljene,ali budu. Jako su skupe,pa sam skeptična ako budu se prodavale. Svecane haljine


Ovo je moja slatka stranica na kojoj objavljujem stvari o kozmetici,nagradne igre i tako dalje :)  Imamo ju  kolegice i ja i stavljamo naše male "savjete". Fantastična šestica

I moja dosad najuspješnija stranica je moj SHOP. Ima unutra doslovno svega. Od odjeće do šminka,dječjih stvari,ljetne i jesenske odjeće,kupaonskih i kuhinjskih stvari. Nina's Online trgovina 
LP, Nina 

Nema komentara:

Objavi komentar